Indianfeelings en Sanoja starten een samenwerking


IndianFeelings Online Magazine en Sanoja Entertainment Magazine zijn per direct een samenwerking begonnen. De twee grote commerciële Hindoestaanse organisaties zullen via uitwisseling van journalistieke content elkaars aanbod vergroten en op lange termijn gezamenlijk activiteiten organiseren.

Het Indianfeelings Online Magazine is een interactieve community-site en ‘het eerste Internet Lifestyle Magazine voor hindoestanen’. Simpelweg gezegd betekent dit dat de inhoud van de site grotendeels door Hindoestanen bepaald en geschreven wordt. Het richt zich op het “amuseren en informeren” van de Hindoestaanse gemeenschap middels onderwerpen op het gebied van cultuur, religie, bollywood, body & health, reportages, love & sex, en nog veel meer.

Sinds de re-styling begin dit jaar van beide websites, zijn de bezoekers aantallen enorm gestegen. Niet alleen de Hindoestaanse gemeenschap weten community-websites gericht op Indian Lifestyle te vinden, maar vooral ook bezoekers uit de Marokkaanse- en Turkse gemeenschap. Nu is de tijd gekomen om de vleugels open te slaan. Door deze unieke samenwerking kunnen we doelgroep beter voorzien van relevante onderwerpen, updates en informatie, aldus eindredacteur Dinesh Hanoman (IndianFeelings).

Sanoja Entertainment Magazine, een uitgave van Sanoja Nederland heeft als doel, het journalistiek bedienen van verschillende (etnische) doelgroepen. Achter het project zit een ambitievolle hindoestaans-surinaams nederlandse studentenorganisatie uit verschillende richtingen die bij elkaar zijn gebracht om kennis, creativiteit, kwaliteiten, capaciteiten, ambitie en passie te bundelen tot een competente, goedlopend commercieel succes en daarmee niet locaal te blijven steken, maar landelijk te opereren om een evenwichtige en sterke afspiegeling te zijn van de eigen gemeenschap. Ontwikkeling hiervan staan centraal.

De internetmagazine behandeld, onderzoekt en ontwikkeld maatschappelijke, sociale en overige kwesties en zaken, die indirect zijn verbonden met de Indiase filmindustrie (Nederland ontmoet Bollywood red), dans, muziek en ‘glitter en glamour’ in Nederland. Bewustwording en educatie met herkenbaar vermaak zijn daarbij de uitgangspunten.

Reacties

      Schrijf een reactie


      Let op. Het e-mailadres is niet verplicht maar hou er rekening mee dat deze wel gepubliceerd.

      Register New Account
      Wachtwoord opnieuw instellen