Persbericht Music4Kids 2006

Den Haag, 14 juni 2006

Over  Stichting  SIVA for KIDS
Stichting Siva for Kids is een politiek en religieus onafhankelijke organisatie die zowel voorziet in noodhulp als in ontwikkelingshulp op lange termijn door middel van samenwerking met lokale bewoners, overheidsinstellingen en internationale organisaties. Het doel van Siva for Kids is het bieden van actieve hulp aan kinderen zonder onderscheid te maken naar ras, godsdienst, politiek, cultuur of geslacht. Daartoe ontwikkelen en verwezenlijken de organisaties projecten om de levensomstandigheden van kinderen in hun eigen omgeving (met inbegrip van families en gemeenschappen) te verbeteren. Het Verdrag voor de Rechten van het Kind vormt het conceptuele kader voor de activiteiten van Siva for Kids.

Stichting Siva for Kids streeft ernaar om positieve veranderingen te brengen in het leven van kinderen door hen en hun omgeving te helpen en te stimuleren met activiteiten en projecten.

Anderhalf jaar geleden is de stichting ‘SIVA4KIDS.org’ opgericht en gestart met verschillende inmiddels zeer succesvolle projecten voor kansarme kinderen. Met uw hulp, donaties en vrijwillige inzet heeft ‘SIVA4KIDS.org’ bijvoorbeeld de wederopbouw van een school voor 722 kinderen mogelijk gemaakt die in 2004 ernstig door de natuurramp Tsunami getroffen werd.

MUSIC for KIDS
Nu bundelen wij opnieuw onze krachten door een project te organiseren met als doel 25 straatkinderen in India een betere toekomst te bieden. Deze kinderen worden 2 jaar lang begeleid, tevens krijgen ze verschillende opleidingen aangeboden, zodat ze na deze periode van 2 jaar zelfstandig in hun levensonderhoud zullen kunnen voorzien.

Om dit alles mogelijk te maken hebben een aantal internationale artiesten hun muzikale talenten verzameld in de vorm van een geweldig album met 20 tracks vol passie. De stichting garandeert u dat de volledige ombrengst van dit initiatief gebruikt zal worden om onze projecten (zoals hierboven nader genoemd) te ondersteunen.

BOMBAY ROCKERS
Een van de bekende internationale artiesten zijn de jongens uit Bombay Rockers, Denemarken, die ook hebben dit MUSIC for KIDS Album gesteund door een van hun lied te doneren is een van vele plus punten van dit album dus voor meer informatie over MUSIC for KIDS Album en afgeronde projecten van Stichting SIVA for KIDS bent u natuurlijk van harte welkom op onze websites: www.siva4kids.org | http://newsletter.siva4kids.org | www.siva4kids.nl | www.pc4kids.eu

De cd is vanaf 17 juni o.a. te koop op  onze website www.siva4kids.org, bij lokale hindoestaanse videotheken in Den Haag | Rotterdam | Amsterdam | Utrecht.

1. Reply
    BenderMarcy
    augustus 1, 2010 om 9:51 pm

According to my analysis, thousands of persons in the world get the loan from various banks. Thence, there’s a good possibility to find a financial loan in every country.

2. Reply
    KelleyAlexander20
    januari 16, 2011 om 7:12 am

I had got a desire to start my business, but I didn’t have got enough amount of money to do that. Thank God my dude said to use the home loans. So I used the consolidation loans and made real my dream.

3. Reply
    Boyle31Olga
    januari 16, 2011 om 8:20 pm

Different people in every country receive the loan in various creditors, because this is comfortable.

4. Reply
    BeanCecilia
    januari 16, 2011 om 8:54 pm

Some time before, I needed to buy a car for my business but I did not have enough money and couldn’t buy anything. Thank heaven my dude adviced to try to get the mortgage loans at banks. Thus, I acted so and used to be satisfied with my sba loan.

Schrijf een reactie

Let op. Het e-mailadres is niet verplicht maar hou er rekening mee dat deze wel gepubliceerd.

Register New Account
    Wachtwoord opnieuw instellen