KraftBier start samenwerking met Fontys studenten de lentecampagne ‘Aanpakken’
mrt 3, 2021
De Tilburgse bierbrouwer KraftBier start vanaf 3 maart 2021 met een nieuwe campagne genaamd ‘Aanpakken’, waarin hun India Pale Lager, Blotskòps, centraal staat. De voorjaarscampagne is volledig door studenten Communicatie IEMES (International Event Music & Entertainment Studies) van Fontys ACI (Academy for Creative Industries) ontworpen, gerealiseerd en uitgevoerd.
KraftBier slaat de handen ineen met studenten
De voorjaarscampagne van KraftBier is ontwikkeld door studenten in de afstudeerfase van hun opleiding Communicatie – IEMES. Zij werken vanuit Challenge Based Learning aan verschillende uitdagende vraagstukken uit het werkveld om hun niveau en competenties aan te tonen.
De campagne passend bij de nieuwe route en merkwaarden
Met de campagne ‘Aanpakken’ zetten de studenten het herontwerp van de India Pale Lager Blotskòps van KraftBier in de schijnwerper. Dit geheel in lijn met de nieuwe route die KraftBier is ingeslagen met nieuwe branding, merkwaarden en uitstraling. Zo is KraftBier volledig overgestapt op blik, omdat dit duurzamer is dan het gebruik van glas. Ook worden de blikken van de vaste bieren in de toekomst bedrukt ter vervanging van het plastic etiket. De vaste bieren zijn Hoppakee, Witte Gij’t, Het Witte Kasteel, Grôote Kwèèk en Schôon Mèdje.
Online kanalen
Op Facebook en Instagram zal onder naam de naam KraftBier de komende maand veel content verschijnen waaronder de commercial die voor deze campagne is geschoten. Deze wordt woensdag 3 maart om 16.30 uur gedeeld via hun kanalen.
Naast de huidige voorjaarscampagne ‘Aanpakken’ gaan de studenten Joris van Blerck, Thom van Oosterhout en Teun Ligtenberg ook toekomstige campagnes vormgeven, realiseren en uitvoeren onder toeziend oog van KraftBier oprichter Rob van den Meijdenberg.
Over KraftBier
KraftBier is er sinds 2015 voor ieder moment. Bewust stilstaan bij mooie momenten maakt je gelukkig. Op zo’n moment een lekker biertje drinken is het ultieme genieten. Geluk zit hem in de kleine dingen. Een klein succes kan een grote impact hebben. KraftBier laat je pas op de plaats nemen, je realiseren dat je lekker bezig bent.
Lees verder op:
http://tilburg.com/nieuws/kraftbier-start-samenwerking-met-fontys-studenten-de-lentecampagne-aanpakken/