Lancering van nieuw jongerenportal


Vandaag lanceert Whoozz.com B.V. haar nieuwe portal www.whoozz.com Directeur A.G. Zondervan: ‘de doelgroep van de portal is de jeugd van 15-24 jaar’. Whoozz.com B.V. (hierna: Whoozz) biedt diensten op het gebied van entertainment en communicatie aan. Om de portal onder de doelgroep bekend te maken zet Whoozz haar stretched Hummer limousine in. Dit 9,5 meter lange gevaarte gaat samen met het promotieteam door geheel Nederland toeren.

Doelstelling Whoozz
De doelstelling van Whoozz is het aanbieden van een allround portal voor de jeugd in Nederland. Whoozz biedt communicatie, entertainment en informatie centraal op ??n locatie aan. Het concept is gebaseerd op gratis lidmaatschap: na een korte registratie kan de gebruiker deelnemen aan alle activiteiten, zoals het uploaden van filmpjes en foto’s. Social Networking
Bij Whoozz kun je op verschillende manieren met elkaar in contact komen. Je kunt bijvoorbeeld een profiel aanmaken en daarmee vrienden werven. In de community kun je reageren op forumberichten, een blog starten of deelnemen aan een groep. Binnenkort wordt hier een chat functionaliteit aan toegevoegd.

Nieuws
In deze sectie kan de gebruiker dagelijks over de meest uiteenlopende onderwerpen nieuwsberichten lezen. Daarnaast kunnen nieuwsfeiten ook door middel van streaming video bekeken worden. Leden kunnen tevens zelf nieuws (laten) plaatsen. Entertainment: Vids, Pics, Games, Movies, Music, Mobile Gadgets Whoozz biedt online entertainment aan in de vorm van leuke filmpjes, grappige foto’s en movie trailers. De bezoekers kunnen de (p)reviews van het Whoozz Gaming team raadplegen, games downloaden om direct te spelen en volledige games kopen. In de muzieksectie kun je tegen een geringe vergoeding muziektracks en – albums legaal downloaden.

Kopen & Verkopen
Elk lid kan zijn of haar spulletjes te koop aanbieden, een oproep voor een gezocht product plaatsen en reageren op de advertenties in het gedeelte Buy & Sell.

Ontstaan Whoozz
Directeur A.G. Zondervan: ‘Mijn kinderen gebruiken internet zeer regelmatig en zij bevinden zich in de doelgroep waarop Whoozz zich richt. Een portal waar je terecht kunt voor al deze diensten was voor deze leeftijdsgroep nog niet beschikbaar. Ik besloot een nieuwe B.V. op te richten en er een te bouwen, Whoozz is hiervan het resultaat. Wij denken met dit product de doelgroep exact te voorzien in wat hen bezig houdt.’

De Mensen Achter Whoozz
De portal wordt continu doorontwikkeld op het gebied van design, content, functionaliteit en gebruikersvriendelijkheid. ‘Internet is een razend snel medium en wij blijven uiteraard inspringen op de wensen van onze doelgroep. Het Whoozz team breidt zich uit en is altijd op zoek naar nieuw talent.’, aldus de woordvoerster. De directeur is behalve van Whoozz.com B.V. eigenaar van een groep van succesvolle internationale bedrijven.

Reacties
  1. Reply
    Gast
    januari 24, 2007 om 10:11 pm
    Vinandra

    Ik heb gelezen dat Whoozz ook een heel team heeft zitten in Pune, dus eigenlijk is het een Nederlands / Indiase lancering.
    Ik heb me ook ingeschreven op de profielen site en heb daar ook de nodige Indiase namen gezien.
    Well done Whoozz !!!!

  2. Reply
    Gast
    januari 25, 2007 om 8:56 am
    beoordeling http://www.whoozz.com

    Ik heb na dit artikel eens een kijkje op deze site genomen, en ik moet zeggen dat er duidelijk waarneembaar is dat het team van http://www.whoozz.com wel degelijk veel tijd in deze site heeft gestoken, wat weer resulteert in goed design en (voor mij) “vrij eenvoudige” usability. Ik vind het een knap staaltje ontwerp, zeker als je kijkt naar het tijdsbestek dat het bestaat.

    Schrijf een reactie


    Let op. Het e-mailadres is niet verplicht maar hou er rekening mee dat deze wel gepubliceerd.

    Register New Account
    Wachtwoord opnieuw instellen